close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

היי דרומה- 5 עצות לחופשה באילת בחורף

מערכת שורשכג כסליו, תשעז23/12/2016

מזג האוויר מצוין, תעריפי המלונות נמוכים מתמיד, האטרקציות עובדות שעות נוספות, ולא תסבלו מעומס מעיק כמו בחודשי הקיץ. כל הסיבות לצאת לחופשה באילת בחורף

תגיות:
צילום: רשת מלונות פתאל

בכל חורף כשהטמפרטורות צונחות, אנחנו מתגעגעים לשמש החמה והמפנקת שפקדה אותנו עד לפני כמה חודשים. מה שאנחנו שוכחים זה שהיא נמצאת במרחק 40 דקות טיסה מאיתנו (או 6 שעות נסיעה, תלוי כמה מהר מתחשק לכם להגיע), ואפילו לא צריך ויזה.

הכוונה כמובן לחופשה במלונות באילת – עיר השמש הנצחית עם חופי ים, טיילת צבעונית, והמון אטרקציות שמתאימות לכל הגילאים: גן בוטני, פארק אתגרי ופארק צפרות, שייט קיאקים, טיולי ג'יפים ועוד.

אז רגע לפני שתארזו את הטרולי והילדים, אספנו במיוחד בשבילכם חמש עצות זהב שחשוב לדעת כשיוצאים לחופשה באילת בחורף:

* אירוח מותאם לדתיים בדקו באתר האם ישנם שירותי דת במלון שהזמנתם – ואילו: בית כנסת, מפתח מכני לחדר, מעלית שבת, פינה להדלקת נרות שבת ונטילת ידיים, אפשרות למיטות נפרדות ושעון שבת. גם אם המלון אינו מספק את כל השירותים הללו או אינו כולל בית כנסת, הוא יוכל להפנות אתכם למלון הקרוב ביותר בו תוכלו להתפלל.

* יותר מבצעים החשבון פשוט: בחורף יורדת כמות התיירים ובתי המלון מחזרים אחרי כל אורח. מה הרווח שלכם? יותר מבצעים אטרקטיביים, ויותר תיירים מאירופה וארה"ב שיגרמו לכם להרגיש קצת כמו בחו"ל. בכל מקרה, לפני שתזמינו חופשה מומלץ לבדוק את הדילים והחבילות שמציעים בתי המלון לחופשת חורף באילת.

* יותר נעים החורף באילת נעים במיוחד, אבל קחו בחשבון שבשעות הערב מזג האוויר כבר יהיה קריר. אם חשבתם על סיבוב נחמד בטיילת או לאורך החוף, כדאי שתיקחו אתכם בגד ארוך וקל, לכל מקרה. בנוסף, עלולים לפקוד את העיר רוחות וגשמים, לכן רצוי להביא אתכם לחופשה גם בגדים ארוכים ומחממים.

* יותר אטרקציות ובילויים חורף באילת פירושו שיש פחות תורים ארוכים באטרקציות, וכאלו ברוך השם לא חסר בעיר הנופש השמשית. תוכלו לקחת את בחירת לבכם לשייט קיאקים זוגי או שתוכלו לשוט עם כל המשפחה, לצאת להפלגה קסומה בים האדום, לבקר בפארק הצפרות, ליהנות מטיולי ג'יפים או ריינג'רים עם הרבה אקשן, לבקר במצפה התת ימי ובריף הדולפינים ועוד.

* ואפשר לקפוץ לחו"ל... חופשת חורף באילת זו הזדמנות לחרוג מגבולות העיר ולבקר בחו"ל הקרוב ביותר. תוכלו להזמין סיור בן יום אחד לפטרה שבירדן ולחזות בסלע האדום המופלא, או לצאת לטיול יומי במנזר סנטה קתרינה העתיק שבסיני. בכל מקרה, לפני שתירשמו לטיולים אל תשכחו לבדוק שהדרכון שלכם עדיין בתוקף.
 

הכתבה באדיבות רשת מלונות פתאל המציעה אירוח במבחר מלונות באילת. לפרטים לחצו כאן http://www.fattal.co.il/eilat-hotels

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה